вторник, 29 сентября 2009 г.

გინდათ ფული?


მე ყოველთვის ვწერ რომ ინტერნეტ სივრცეში ფული არის ,უნდა მოძებნო და იპივო.
და აი იმის გარდა რა საშუალებითაც მე ვაწარმოვებ ჩემ ბიზნეს და ჩემი ცოდნით და შრომით ვშოულობ ინტერნეტში ფულს,მე მივაგენი ძალიან მარტივ რამეს ,თქვენც გამოიყენეთ.
დღეში უნდა დახარჯოთ 5-10 წუთი და თქვენ შეგიძლიათ იშოვოთ ცოტა ფული.

ეს ხდება აი ამ საიტის მეშვეობით http://getvisits.ru .
შედიხართ საიტზე და ახორციელებთ რეგისტრაციას.
გრაფაში სადაც წერია მიუთითეთ რეფერალი -თქვენ მიუთითებთ აი ამას - voronina .
ასეთი რეფერალების მეშვეობით,ანუ ამის უკან დგანან ცოცხალი ადამიანები,თქვენ გეძლევათ საშუალება webmany-ზე დაგერიცხოთ თანხები.
თანხა არის ძალიან ცოტა ერთ კლიკზე -0,01 ცენტი.
მაგრამ საბოლოვო ჯამში გამოდის შთამბეჭდავი თანხა.

ფულს შოულობთ საიტებზე დაკლიკების მეშვეობით,სისტემა ამ საიტებს თვითონ გაძლევთ.
მაგრამ ფული ხომ უნდა დაგერიცხოთ სადმე.ამისთვის არსებობს ინტერნეტ საფულე ,რომელსაც webmany mini ეწოდება.
ჩემ ბლოგზე webmany mini-ის რეგისტრაცია არის,შეგიძლიათ გამოიყენოთ ბმული.

ამაზე ინფორმაცია შეგიძლიათ მიაწოდოთ თქვენ მეგობრებს.
ისინი კი რეგისტრაციის დროს გამოიყენებენ თქვენ რეფერალს,რის შედეგადაც უფრო მეტი თანხა დაგერიცხებათ.
გისურვებთ წარმატებას!


ასევე შეგიძლიათ დაესწროთ ჩემ საექიმო ონ-ლაინ კონფერენციებს.

ყოველ ორშაბათს და ხუთშაბათს 12 საათზე.
საიტზე:

http://migx.net/meet/

host - sel777

key - daiana

მობრძანდით,თქვენთვის საინტერესო იქნება.

1 комментарий:

Анонимный комментирует...

თუ გსურს შენი ბლოგის ან თუნდაც ამ ერთი პოსტის დაპიარება, შემოდი mtvleli.tk-ზე და დარწმუნებული ვარ შენთვის სასარგებლო სერვისებს ნახავ