воскресенье, 3 августа 2008 г.

ვინ ვარ და რას ვაკეთებ ან რა მინდა თქვენგან ... .

როცა ჰქმნი ასეთ რესურს რასაც ბლოგი ეწოდება აუცილებლად თ უნდა გააცნო თქვენი თავი მკითხველს.ნიკების და რაღაც უცნაური სახელების უკან არ უნდა დააყენოთ თქვენი თავი.მკითხველმა უნდა იცოდეს ვის კითხულობს ,ენდოს თუ არა მას.როცა გინდა შეჰქმნა ბიზნესი ინტერნეტ სივრცეში არ უნდა იმალებოდე.თქვენ მკითხველს უნდა შეაყვაროთ თავი და ნდობის მანდატიც უნდა მოიპოვოთ.შეიძლება თქვათ ვინ გიცნობთ?როცა შედიხართ ბლოგზე იქ სად არის სიყალბე უკვე გრძნობ,პროფესიონალის თვალს არაფერი არ გამოეპარება.

ამიტომ მე ახლა მოკლედ გეტყვით ჩემ თავზე.ბავშობიდან ვცხოვრობდი რუსეთში და იქ დავამთავრე სამედიცინო ინსტიტუტი,შემდეგ ჩამოვედი და დავიწყე ჩვენი ხალხის დახმარება.ის იყო პერიოდი როცა არაფერი არ მუშაობდა და ხალხი პურის ფულს ეძებდა.ამ წლების განმავლობაში შევისწავლე აღმოსავლური მედიცინა და ფილოსოფია ,აგრეთვე ვიყავი პირველი ექიმი საქართველოში ვინც შეისწავლა რეზონანსული თერაპია ბუნებრივ თიხაზე დაფუძნებული.მთელი ამ წლების განმავლობაში ვმუშაობდი პარალელურად ბიოლოგიურ დანამატებით რაშიაც ძალიან დიდი შედეგები მქონდა .მე ვიყავი პირველი ექიმი თელავში ვინც ამ პროდუქტით მუშაობდა.

მსოფლიო განიცდის პროგრეს და არ შეიძლება ჩამორჩე।მე კომპანია "მერიდიანთან" ერთად დავიწყე ელექტრონული კომერციის შექმნა.ინტერნეტ სივრცეში შევქმენი უძრავი ქონება რასაც ბლოგი ეწოდება მე ის ყველაფერი რაც ვისწავლე მინდა გადმოვცე ქართულ აუდიტორიას.მე ვეხმარები მსურველებს ბლოგის შექმნაში.მოდით ერთად განვავითაროთ ქართული ინტერნეტ სივრცე.მე ბევრ ახალ ამბებს მოგიყვებით ინტერნეტზე,იმიტომ რომ ბევრი ინტერნეტ მეგობარი მყავს უკვე,რომლებიც მეხმარებიან.მოდით ვიმეგობროთ.

http://daianamiglife.blogspot.com





ჩემი ონ-ლაინ კონფერენცია

ორშაბათს და ხუთშაბათს 12 საათზე

http://migx.net/meet/

host - sel777

key - daiana

Комментариев нет: