пятница, 20 марта 2009 г.

”ძველი ეკონომიკა”



დიდი ხანია არ მისაუბრია ჩემს მკითხველთან.
მე მინდა გავაგრძელო ჩემი ბლოგი.
იმედია ჩემი მკითხველი არ დამრჩება უკმაყოფილო.
მაგრამ იმდენი რამ მოხდა ამ დროის მანძილზე,რომ ცოტა უნდა შევცვალო რაკუსი ჩემი ბლოგის.

როგორც ყველასთვის ცნობილია,მსოფლიოში ეკონომიკური კრიზისია.

ანალიტიკოსების ცნობით ეს კრიზისი დაიწყო 2007 წ.ამერიკის უძრავი ქონების ბირჟიდან და მოედო მთელ მსოფლიოს.

მსოფლიო ეკონომიკაში მოხდა გარდაქმნა.
ძველი ეკონომიკური სისტემა დაიშალა.

რა არის ”ძველი ეკონომიკა”?

ეს არის ეკონომიკა რომელიც არის დაფუძნებული კრედიტებზე.
კრედიტით ყიდულობთ ბინას,მანქანას,მაცივარს.

და თუ დაკარგეთ სამუშაო ყველაფერს კარგავთ.
თქვენ არ ხართ დამოუკიდებელი,არ გაგაჩნიათ კერძო ბიზნესი,თქვენ ხართ ბანკების ტყვე.

ამ ეკონომიკური კრიზისიდან ცდილობენ გამოვიდნენ ანალიტიკოსები.
გამოსავალი საყოველთაო არ არსებობს,ჯერ-ჯერობით.

მაგრამ ყველა სიტუაციიდან არის გამოსავალი.

ჩვენი შეხვედრის დროს მე შევეცდები გაჩვენოთ გზები.

რა შეცვლის ”ძველ ეკონომიკას”?

-კერძო ეკონომიკა
-კერძო ბიზნესი
-ბიზნესი,რომელიც ატარებს თქვენ სახელს.

თუ გაინტერესებთ ,მეწვიეთ სტუმრად.




ჩემი კონფერენცია

ორშაბათს და ხუთშაბათს 12 საათზე

http://migx.net/meet/

host - sel777

key - daiana






Комментариев нет: