вторник, 24 марта 2009 г.

როგორ დავიწყოთ საქმე


საქმე რომ დაიწყოთ უნდა იცოდეთ,რა საქმეს იწყებთ,გაქვთ თუ არა შესაბამისი ცოდნა და იცით თუ არა ის ინსტრუმენტები რითაც უნდა მართოთ თქვენი საქმე.

მე დავწერე ზოგიერთი ინსტრუმენტი რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი საქმის მართვის დროს.

მაგრამ ეს ძალიან ცოტაა.

პირველი რაც გჭირდებათ, ეს იპოვოთ თქვენი ნიშა ამ უსაზღვრო ვირტუალურ სამყაროში.

მე გეტყვით ჩემზე,ესე თქვენთვის უფრო ადვილი იქნება ორიენტირება.

მე მაქვს ჩემი პროფესია,რითაც ვამაყობ კიდეც და უსაზღვროთ მიყვარს.

მე ძალიან ბევრი გამიკეთებია ჩემი პროფესიიდან გამომდინარე,ამის მხილველი თელავში ბევრია.

მაგრამ ,ერთხელ მივხვდი რომ ,იმას რასაც ვაკეთებ ჩემთვის არადამაკმაყოფილებელია.

მე მინდოდა გავმხდარიყავი პროფეციონალი ჩემს საქმეში.

აღმოსავლური მედიცინის და ფილისოფიის თანახმათ,

ექიმს,რომელსაც არ ყავს ავანდყოფი ,ის თავის პროფესიონალურ მწვერვალზეა.

ამ წლების განმავლობაში მე ჩაუნერგე და ვასწავლე ჩემს ავანდყოფს,თუ როგორ უნდა მოუაროს თავს,და როგორი პროფილაქტიკური მეთოდები უნდა იტაროს.მე ნაწილობრივ ამას მივახწიე.

მაგრამ ეს ჩემთვის არა დამაკმაყოფილებელია,ეს ჩემი ცოდნა მე მინდოდა მიმეწოდებინა ფართო აუდიტორიისთვის.დამატებით უფრო მეტიც შემესწავლა.

ამიტომ მე მივაშურე ინტერნეტს და ვიპოვე ჩემი ნიშა.

მე ჩემი პროფესიის საშუალებით და სწავლით უფრო მეტს ვაკეთებ.

მაგრამ ვიღაცამ უნდა გასწავლოს უფრო მეტი.

მე აქაც მოვიპოვე ადგილი და კომპანია ”მერიდიანის” მეშვეობით უფრო მეტი შევისწავლე.

ყოველ დღე მე მასწავლიან მსოფლიო დონის აკადემიკოსები,ფსიქოლოგები ,მარკეტოლოგები და მილიონერები.

თუ როგორ ვაწარმოვო ჩემი ბიზნესი კომპანია ”მერიდიანის” ფარგლებში და დავეხმარო უფრო უკეთესათ ჩემს ავანდყოფს და ხალხს.

და აი ამ ყველაფრის გათვალისწინებით მე შევქმენი ჩემი ბლოგი.

რის საშუალებითაც მე ვეხმარები ნებისმიერ ადამიანს-შექმნას თავისი ბიზნესი და იყოს ჯამრთელი.

თქვენ უკვე მიხვდით,რომ ნიშის პოვნა უპირველეს ყოვლისაა.

მაგრამ,ყველას არ აქვს ისეთი პროფესია,რომ ინტერნეტში შექმნას თავისი უძრავი ქონება.

ეს პრობლემა არაა.

ადევნეთ თვალი ჩემს ბლოგს,მე ეტაპობრივათ ყველაფერზე დავწერ.

არჩევანი კი,თქვენი კეთილ დღეობისთვის -თქვენზეა.

http://x-daiana.blogspot.com


ჩემი ონ-ლაინ კონფერენციები

ორშაბათს და ხუთშაბათს 12 საათზე

საიტზე:


http://migx.net/meet/

host- sel777


key-daiana




Комментариев нет: